Департамент фінансів
Житомирської облдержадміністрації

Майдан ім. С.П. Корольова,1, 10014, тел. (0412) 47-46-36, факс 47-46-16,
E-mail: post@df.zt.gov.ua, код ЄДРПОУ 02313476
Дата

Публічна інформація та інформація у формі відкритих даних

На виконання Закону України «Про доступ до публічної інформації» та для забезпечення реалізації права кожного на доступ до публічної інформації, розпорядником якої є департамент фінансів Житомирської обласної державної адміністрації, в департаменті призначено відповідальну особу з питань доступу до публічної інформації - начальника відділу організаційної роботи та господарського забезпечення Барабашука А.Ф. (тел.46-47-54).

Нагадаємо, що відповідно до Закону України "Про доступ до публічної інформації", публічною є відображена та задокументована будь-якими засобами та на будь-яких носіях інформація, що була отримана або створена в процесі виконання суб'єктами владних повноважень своїх обов'язків, передбачених чинним законодавством, або яка знаходиться у володінні суб'єктів владних повноважень.

Для отримання публічної інформації, розпорядником якої є департамент фінансів, необхідно подати відповідний запит на інформацію:

поштою – на адресу: Департамент фінансів Житомирської облдержадміністрації, майдан ім. С.П.Корольова, 1, к. 523, 10014 (на конверті вказати: «Інформаційний запит»);

факсом – за номером (0412) 47-46-16,

телефоном - за номером (0412) 46-47-36,

електронною поштою - за адресою: post@df.zt.gov.ua.

Письмовий запит подається в довільній формі.
Запит на інформацію має містити:
         ім'я (найменування) запитувача, поштову адресу або адресу електронної пошти, а також номер засобу зв’язку, якщо такий є;загальний опис інформації або вид, назву, реквізити чи зміст документа, щодо якого зроблено запит, якщо запитувачу це відомо;
         підпис і дату за умови подання запиту в письмовій формі.

Для подання письмового запиту запитувач може використати форму, яка надається в каб. № 523 або яка розміщена на офіційному веб-сайті департаменту фінансів.

Запит на інформацію може бути подано особисто до департаменту фінансів (каб. № 523) в робочий час з 9 год.  до 18 год. 15 хв. (обідня перерва з 13 год. до 14 год.).

Під час подання запиту на інформацію запитувач зазначає зручну для нього форму отримання інформації.

Порядок складання, подання, опрацювання запитів на публічну інформацію, що надходять до департаменту фінансів Житомирської обласної державної адміністрації, та надання відповідей на них
Форма запиту на публічну інформацію
Перелік відомостей, які містять службову інформацію, що утворюється або знаходиться у володінні, користуванні чи розпорядженні департаменту фінансів обласної державної адміністрації
Наказ від 31.05.2018 № 60 "Про призначення відповідальної особи з питань доступу до публічної інформації"
Наказ від 12.04.2018 № 52 "Про встановлення режиму роботи працівників департаменту фінансів"
Звіт про надходження запитів на інформацію 2017
Звіт про надходження запитів на інформацію 2018
Положення про департамент фінансів Житомирської обласної державної адміністрації
Регламент роботи департаменту фінансів
Склад колегії департаменту фінансів
Структура департаменту фінансів
Довідник телефонів департаменту фінансів Житомирської ОДА
Довідник телефонів фінансових органів області

© Департамент фінансів Житомирської ОДА 2012-2019

Весь контент доступний за ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International license,якщо не вказано інше.